„Ecoservice“ generalinė direktorė: tvarumas verslui reiškia daugiau galimybių
Jurgita Nacevičienė, aplinkotvarkos bendrovės „Ecoservice“ generalinė direktorė, pasakoja apie penkias vertės grandines klientui, kaip verslo, gamybos proceso metu susidariusios atliekos tampa galimybėmis ir ką verslas galėtų padaryti, kad tokių galimybių būtų dar daugiau.
„Turiu pripažinti, jog sąmoningumas auga. Jei anksčiau gamybos ar prekybos įmonėse atliekų sutvarkymas buvo tik viena iš komunalinių paslaugų, dabar įmonėse dirba tvarumo vadovai, kurie ne tik ieško sprendimų, kaip būti socialiai atsakingiems, sukurti vertę darbuotojams, bet ir rūpinasi tuo, kokį poveikį aplinkai daro“, – kalbėjo J. Nacevičienė.
„Verslo žinių“ portalo tinklalaidė, rubrika „CEO požiūris“ >>>
Kitos naujienos

Į plastiko konteinerį įmesti kamuoliai ar laistymo žarnos neperdirbami – ekspertė paaiškino, kodėl
2025-07-04
Nors kasmet gyventojai išrūšiuoja vis daugiau atliekų, klaidų rūšiuojant vis dar netrūksta. Žinių radijo laidoje „O koks tavo CO2 pėdsakas“ ekspertė paaiškino, kodėl plastiko konteineriuose atsiduriantys plastikiniai žaislai ar buities daiktai nėra perdirbami.

Diegiamos naujos sistemos
2025-06-26
Informuojame, kad šiuo metu diegiame naujas sistemas, kurios padės ateityje užtikrinti dar sklandesnį ir kokybiškesnį aptarnavimą. Taip pat pranešame, jog nuo birželio 1 d. klientų savitarnos sistema nepasiekiama. Šiuo metu kuriame naują, patogesnę ir modernesnę savitarnos platformą, kuri leis dar lengviau valdyti paslaugas ir informaciją.

Ką daryti, kad atliekos taptų ne problema, o sprendimu?
2025-06-25
UAB „Ecoservice“ vadovė Jurgita Nacevičienė Žinių radijo laidoje „O koks tavo CO2 pėdsakas?“ dalijasi praktinėmis įžvalgomis apie tai, kaip veikia atliekų tvarkymo sistema, kas vis dar stringa ir kur dar turime galimybę augti ir tobulėti ♻️