Kartu su partneriais „Kantar“ vykdome klientų apklausą
Spalio 28 – lapkričio 15 dienomis vykdome klientų apklausą. Ši apklausa, kurią padeda įgyvendinti tyrimų agentūra „Kantar“, yra skirta įvertinti mūsų klientų lojalumą ir jų pasirengimą rekomenduoti „Ecoservice“ kitiems – tai vadinama NPS (angl. Net Promoter Score). Tai vienas svarbiausių rodiklių, padedančių suprasti, kaip klientai vertina mūsų paslaugas ir aptarnavimą bei kur galime tobulėti, kad jų patirtis būtų dar geresnė.
Apklausa siunčiama iš el. pašto adreso Apklausa@kantar.com
Dėkojame, kad pasirinkote mus savo aplinkotvarkos partneriu!

Kitos naujienos

Į plastiko konteinerį įmesti kamuoliai ar laistymo žarnos neperdirbami – ekspertė paaiškino, kodėl
2025-07-04
Nors kasmet gyventojai išrūšiuoja vis daugiau atliekų, klaidų rūšiuojant vis dar netrūksta. Žinių radijo laidoje „O koks tavo CO2 pėdsakas“ ekspertė paaiškino, kodėl plastiko konteineriuose atsiduriantys plastikiniai žaislai ar buities daiktai nėra perdirbami.

Diegiamos naujos sistemos
2025-06-26
Informuojame, kad šiuo metu diegiame naujas sistemas, kurios padės ateityje užtikrinti dar sklandesnį ir kokybiškesnį aptarnavimą. Taip pat pranešame, jog nuo birželio 1 d. klientų savitarnos sistema nepasiekiama. Šiuo metu kuriame naują, patogesnę ir modernesnę savitarnos platformą, kuri leis dar lengviau valdyti paslaugas ir informaciją.

Ką daryti, kad atliekos taptų ne problema, o sprendimu?
2025-06-25
UAB „Ecoservice“ vadovė Jurgita Nacevičienė Žinių radijo laidoje „O koks tavo CO2 pėdsakas?“ dalijasi praktinėmis įžvalgomis apie tai, kaip veikia atliekų tvarkymo sistema, kas vis dar stringa ir kur dar turime galimybę augti ir tobulėti ♻️