Kartu su partneriais „Kantar“ vykdome klientų apklausą
Spalio 28 – lapkričio 15 dienomis vykdome klientų apklausą. Ši apklausa, kurią padeda įgyvendinti tyrimų agentūra „Kantar“, yra skirta įvertinti mūsų klientų lojalumą ir jų pasirengimą rekomenduoti „Ecoservice“ kitiems – tai vadinama NPS (angl. Net Promoter Score). Tai vienas svarbiausių rodiklių, padedančių suprasti, kaip klientai vertina mūsų paslaugas ir aptarnavimą bei kur galime tobulėti, kad jų patirtis būtų dar geresnė.
Apklausa siunčiama iš el. pašto adreso Apklausa@kantar.com
Dėkojame, kad pasirinkote mus savo aplinkotvarkos partneriu!
Kitos naujienos
Biurai gali tapti pavyzdžiu, kaip tvariai pasiruošti Kalėdoms – pasitelkite kūrybiškumą ir kolegų pagalbą
Ruošdamiesi gražiausioms metų šventėms dauguma šventinę nuotaiką kuria puošdami ne tik namus, bet ir biurus, rinkdami dovanas kolegoms, verslo partneriams. Specialistai neabejoja – iš anksto planuojant ir veikiant kūrybiškai, gamtai palankesnes šventes biuruose galima sukurti net ir neatsisakant įprasto šventės scenarijaus.
Atliekose baterijų daugėja, o aiškumo, kaip ir kas jas turi tvarkyti – ne: specialistai nurodė, kokią grėsmę tai kelia
Pabandykite atspėti, kiek Europos Sąjungoje (ES) per metus parduodama mobiliųjų telefonų? Europos Komisijos (EK) duomenimis, vien 2020 m. europiečiai nupirko apie 150 mln. tokių įrenginių. Jūs juk žinote, kad kiekviename jų yra baterija. Bet tai – tik lašas jūroje, nes šiuolaikinis pasaulis neįsivaizduojamas be dviejų dalykų: elektros ir baterijų.
2025 m. atliekų surinkimo grafikai (pildoma)
Skelbiami dalies Lietuvos miestų atliekų surinkimo grafikai 2025 m.