Jurgita Nacevičienė: inovacijos tėra skambus žodis, kol nevirsta pokyčiu klientui
Šių dienų verslo realybėje bendrovės jaučia kasdienį spaudimą diegti inovacijas, o inovacijų sąvoka sąmonėje dažnai piešia technologinių proveržių, virsmo ir lūžio taško momentą. Visgi realybėje inovacijos dažniau yra taikomos negu kuriamos. Kada ir dėl kokių priežasčių įmonei verta diegti inovacijas, kokį realų pokytį veiklai bei klientams jos atneša, pasakoja Jurgita Nacevičienė, aplinkotvarkos bendrovės „Ecoservice“ vadovė.
Pasak J. Nacevičienės, užsikrėsti inovacijų virusu šiais laikais yra normalu bet kuriam verslui, tačiau labai svarbu apsibrėžti, ką laikome inovacijomis, ir kodėl jos reikalingos konkrečiai bendrovei.
„Labai svarbu susitarti, ką žodis „inovacijos“ reiškia kiekvienam verslui: kokią įtaką daro kasdienei jo veiklai, kaip prisideda sprendžiant klientams kylančias problemas ar iššūkius. „Ecoservice“ vidinių diskusijų metu, įsivardiję vertybes, kuriomis vadovaujamės, pasirinkome ne žodį „inovacijos“, o „išmanumas“. Mes nesistengiame nieko kurti nuo nulio, bet ieškome sprendimų, kurie puikiai veikia kitose rinkose ar industrijose, tačiau mūsų srities dar nepasiekė. Išmaniai juos taikydami, kuriame pokyčius savo veikloje ir pridėtinę vertę klientams“, – teigia J. Nacevičienė.
Kodėl inicijuojami pokyčiai negali prieštarauti įmonės misijai ir strateginėms kryptims? Kaip atrodo tobulėjimą užtikrinantis inovacijų diegimo procesas? Kur ieškoti inovatyvių idėjų, ir kas padeda išlaikyti organišką pokyčių alkį? Klausykite „Verslo tribūnoje“.
Tinklalaidė publikuota „Verslo žiniose“>>>
Kitos naujienos
Statybinės atliekos vis dar nugula pamiškėse: patarė, ko nepamiršti ir kaip jomis pasirūpinti tinkamai
Augant statybų apimtims, auga ir atliekų kalnai – statybų aikštelėse, kaip pastebi atliekų tvarkytojai, ypač daugėja plastiko pakuočių. Nors daliai statytojų atliekų rūšiavimas vis dar – papildomas rūpestis, iš tiesų tai – ne tik tvarus, bet ir ekonomiškai naudingas sprendimas.
Jurgita Nacevičienė: inovacijos tėra skambus žodis, kol nevirsta pokyčiu klientui
Šių dienų verslo realybėje bendrovės jaučia kasdienį spaudimą diegti inovacijas, o inovacijų sąvoka sąmonėje dažnai piešia technologinių proveržių, virsmo ir lūžio taško momentą. Visgi realybėje inovacijos dažniau yra taikomos negu kuriamos. Kada ir dėl kokių priežasčių įmonei verta diegti inovacijas, kokį realų pokytį veiklai bei klientams jos atneša, pasakoja Jurgita Nacevičienė, aplinkotvarkos bendrovės „Ecoservice“ vadovė.
Ruošdamiesi Velykoms, neskubėkite pirkti – to, ko gali prireikti, nesunkiai rasite savo namuose
Skaičiuojama, jog prieš dešimtmetį atliekas Lietuvoje rūšiavo maždaug 35 proc. gyventojų, o sąvartynuose atsidurdavo apie 64 proc. pakuočių atliekų. Pastaraisiais metais visas buityje susidarančias atliekas rūšiuoja maždaug 60 proc. gyventojų, o netinkamai surūšiuotų – perpus mažiau. Rūšiavimas pamažu tampa įpročiu, kieme surikiuoti keli konteineriai nieko nebestebina, o pamatę deginamas atliekas daugelis žmonių nelieka abejingi.