Kartu su partneriais „Kantar“ vykdome klientų apklausą
Spalio 28 – lapkričio 15 dienomis vykdome klientų apklausą. Ši apklausa, kurią padeda įgyvendinti tyrimų agentūra „Kantar“, yra skirta įvertinti mūsų klientų lojalumą ir jų pasirengimą rekomenduoti „Ecoservice“ kitiems – tai vadinama NPS (angl. Net Promoter Score). Tai vienas svarbiausių rodiklių, padedančių suprasti, kaip klientai vertina mūsų paslaugas ir aptarnavimą bei kur galime tobulėti, kad jų patirtis būtų dar geresnė.
Apklausa siunčiama iš el. pašto adreso Apklausa@kantar.com
Dėkojame, kad pasirinkote mus savo aplinkotvarkos partneriu!

Kitos naujienos

„Ecoservice“ perėmė dalies Vilniaus miškų priežiūrą: įvardijo, kokius svarbiausius darbus atliks
2025-04-24
Aplinkotvarkos bendrovė „Ecoservice“ prižiūrės rekreacinius miškus dviejose iš keturių Vilniaus – Panerių ir Vingio – girininkijose. Panerių girininkijai priklauso Aukštųjų ir Žemųjų Panerių miškai.

Kita Velykų pusė: kiaušinių lukštai plastiko konteineriuose ir aibė šventinės atributikos bendrame atliekų sraute
2025-04-18
Velykos atneša ne tik džiaugsmą, bet turi ir kitą savo pusę. Kiaušinių dėklai, majonezo stiklainiai, plastikiniai kiaušiniai ir šventinė atributika, vaikiškų žaislų pakuotės, riebaluoti vienkartiniai indai, spalvingos panaudotos servetėlės ir daugybė maisto pakuočių – taip Velykas mato atliekų tvarkytojai.

Užsidegus telefonui ar elektriniam paspirtukui, jokiu būdu nepulkite pilti vandens – paaiškino kodėl
2025-04-14
„Ličio jonų bateriją galima prilyginti sprogstamajam užtaisui. Ji saugi, bet reikia žinoti, kaip su ja elgtis“, – sako priešgaisrinės saugos inžinierius Artūras Račkauskas.