Kartu su partneriais „Kantar“ vykdome klientų apklausą
Spalio 28 – lapkričio 15 dienomis vykdome klientų apklausą. Ši apklausa, kurią padeda įgyvendinti tyrimų agentūra „Kantar“, yra skirta įvertinti mūsų klientų lojalumą ir jų pasirengimą rekomenduoti „Ecoservice“ kitiems – tai vadinama NPS (angl. Net Promoter Score). Tai vienas svarbiausių rodiklių, padedančių suprasti, kaip klientai vertina mūsų paslaugas ir aptarnavimą bei kur galime tobulėti, kad jų patirtis būtų dar geresnė.
Apklausa siunčiama iš el. pašto adreso Apklausa@kantar.com
Dėkojame, kad pasirinkote mus savo aplinkotvarkos partneriu!

Kitos naujienos

Europą dusina tekstilės perteklius: dėvėtų drabužių nebenori trečiosios šalys, o perdirbtos žaliavos – gamintojai
2025-10-08
Vidutiniškai vienas europietis kasmet išmeta apie 16 kilogramų tekstilės atliekų. Jei blogiausias scenarijus taps realybe, po kelerių metų tekstilės atliekų kiekis išaugs dvigubai, o Europa virs milžinišku niekam nereikalingų drabužių sąvartynu.

Ant „Ecoservice“ rūšiavimo centro stogo kyla saulės elektrinė, galinti veikti 50 metų: pirmieji testai – jau netrukus
2025-10-06
Vilniuje, ant atstatyto „Ecoservice“ rūšiavimo centro stogo, montuojama viena moderniausių ir tvariausių saulės elektrinių Lietuvoje. Beveik 500 kW galios įrenginys kasmet pagamins apie 400 MWh elektros – maždaug penktadalį centro poreikio. Pirmieji testai suplanuoti jau spalį, o visiškai projektą baigti numatoma 2026 m. pradžioje.

„Ecoservice“ valdanti įmonių grupė pristatė pirmąją tvarumo ataskaitą: joje – dėmesys ir Vilniaus rūšiavimo centrui
2025-10-03
Didžiausia aplinkos ir atliekų tvarkymo įmonių grupė Baltijos šalyse „Eco Baltia“, kuriai priklauso ir „Ecoservice“, paskelbė pirmąją savo tvarumo ataskaitą. Joje apžvelgiami svarbiausi žingsniai aplinkosaugos, socialinės atsakomybės ir valdysenos srityse, o daugiausia dėmesio skiriama investicijoms į žiedinę ekonomiką, efektyvumo didinimą ir klimato kaitos mažinimą.