Kartu su partneriais „Kantar“ vykdome klientų apklausą
Spalio 28 – lapkričio 15 dienomis vykdome klientų apklausą. Ši apklausa, kurią padeda įgyvendinti tyrimų agentūra „Kantar“, yra skirta įvertinti mūsų klientų lojalumą ir jų pasirengimą rekomenduoti „Ecoservice“ kitiems – tai vadinama NPS (angl. Net Promoter Score). Tai vienas svarbiausių rodiklių, padedančių suprasti, kaip klientai vertina mūsų paslaugas ir aptarnavimą bei kur galime tobulėti, kad jų patirtis būtų dar geresnė.
Apklausa siunčiama iš el. pašto adreso Apklausa@kantar.com
Dėkojame, kad pasirinkote mus savo aplinkotvarkos partneriu!
Kitos naujienos
Kaip turėtų keistis baterijų tvarkymo taisyklės, kad laimėtų visi?
Pabandykite atspėti, kiek Europos Sąjungoje (ES) per metus parduodama mobiliųjų telefonų? Europos Komisijos (EK) duomenimis, vien 2020 m. europiečiai nupirko apie 150 mln. tokių įrenginių. Jūs juk žinote, kad kiekviename jų yra baterija. Bet tai – tik lašas jūroje, nes šiuolaikinis pasaulis neįsivaizduojamas be dviejų dalykų: elektros ir baterijų.
Kalėdinei eglutei – ne vieta konteineryje: šiek tiek pastangų, ir ji gali tapti kiemo puošmena
Vienas svarbiausių darbų ruošiantis gražiausioms metų šventėms – papuošti kalėdinę eglutę, šventiniam maratonui pasibaigus, iki sausio 6-osios, Trijų Karalių dienos, ją nupuošti, o jau tuomet – atsakingai su kone mėnesį džiuginusia puošmena atsisveikinti, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Vienas neatsakingas veiksmas gali sugadinti Naujųjų metų sutiktuves: prisiminkite šias svarbias taisykles
Naujuosius metus vis dar įprasta sutikti į dangų leidžiant fejerverkus. Kelias minutes trunkantis vaizdas žavi, tačiau vėliau, neatsakingai išmesti į atliekų konteinerius ar palikti šalia jų, fejerverkai pridaro rimtų problemų – ugniagesiai kasmet kviečiami gesinti degančių konteinerių ar atliekų juose.