Kartu su partneriais „Kantar“ vykdome klientų apklausą
Spalio 28 – lapkričio 15 dienomis vykdome klientų apklausą. Ši apklausa, kurią padeda įgyvendinti tyrimų agentūra „Kantar“, yra skirta įvertinti mūsų klientų lojalumą ir jų pasirengimą rekomenduoti „Ecoservice“ kitiems – tai vadinama NPS (angl. Net Promoter Score). Tai vienas svarbiausių rodiklių, padedančių suprasti, kaip klientai vertina mūsų paslaugas ir aptarnavimą bei kur galime tobulėti, kad jų patirtis būtų dar geresnė.
Apklausa siunčiama iš el. pašto adreso Apklausa@kantar.com
Dėkojame, kad pasirinkote mus savo aplinkotvarkos partneriu!
Kitos naujienos
Tekstilės atliekų kalnas auga – kodėl perdirbimas vis dar stringa?
2025-10-29
Kasmet Lietuvoje susidaro apie 50 tūkst. tonų tekstilės atliekų, tačiau perdirbama vos mažiau nei 1 proc. Dauguma nebereikalingų drabužių sudeginami arba nugula sąvartynuose. Nors Europos Sąjunga (ES) jau nubrėžė aiškią kryptį – didesnę gamintojų atsakomybę ir privalomą tekstilės surinkimą, – pokyčiai kol kas juda vangiai.
Vilniuje – „Ecoservice“ dovana miestui: 30 ypatingų obelų Karoliniškėse
2025-10-23
Šiandien, spalio 23 d., Vilniaus Karoliniškių mikrorajone, ties I. Šimulionio gatve, pasodinta 30 obelaičių – aplinkotvarkos paslaugų įmonės „Ecoservice“ dovana sostinei ir Karoliniškių bendruomenei, įteikta minint įmonės 30-metį.
Kartu su tyrimų agentūra „Kantar“ vykdome klientų apklausą
2025-10-22
Spalio 22–lapkričio 10 dienomis vykdome klientų apklausą, kuri padės geriau suprasti, kaip mūsų paslaugas vertina klientai ir ką galime daryti, kad patirtis būtų dar geresnė. Apklausą padeda įgyvendinti tyrimų agentūra „Kantar“.