Kartu su partneriais „Kantar“ vykdome klientų apklausą
Spalio 28 – lapkričio 15 dienomis vykdome klientų apklausą. Ši apklausa, kurią padeda įgyvendinti tyrimų agentūra „Kantar“, yra skirta įvertinti mūsų klientų lojalumą ir jų pasirengimą rekomenduoti „Ecoservice“ kitiems – tai vadinama NPS (angl. Net Promoter Score). Tai vienas svarbiausių rodiklių, padedančių suprasti, kaip klientai vertina mūsų paslaugas ir aptarnavimą bei kur galime tobulėti, kad jų patirtis būtų dar geresnė.
Apklausa siunčiama iš el. pašto adreso Apklausa@kantar.com
Dėkojame, kad pasirinkote mus savo aplinkotvarkos partneriu!

Kitos naujienos

Pasirinkome naujus komunikacijos partnerius
2025-05-22
Pristatome naujus komunikacijos partnerius – nuo šiol „Ecoservice“ ryšiais su žiniasklaida ir strateginiais vidinės bei išorinės komunikacijos klausimais rūpinsis agentūra „Tandemus PR“.

„Ecoservice“ perima atliekų tvarkymą Lazdijų rajone: gyventojams pokyčių nebus
2025-05-16
Nuo šių metų rugpjūčio pradžios buitinių atliekų surinkimu ir tvarkymu visame Lazdijų rajone pradės rūpintis viena didžiausių Lietuvos aplinkotvarkos bendrovių „Ecoservice“.

„Ecoservice“ perėmė dalies Vilniaus miškų priežiūrą: įvardijo, kokius svarbiausius darbus atliks
2025-04-24
Aplinkotvarkos bendrovė „Ecoservice“ prižiūrės rekreacinius miškus dviejose iš keturių Vilniaus – Panerių ir Vingio – girininkijose. Panerių girininkijai priklauso Aukštųjų ir Žemųjų Panerių miškai.