Žaliųjų atliekų išvežimo paslaugos apmokėjimo informacija
Mieli klientai,
suprantame, kad galėjo užsimiršti, todėl norėdami užtikrinti sklandų tolesnį paslaugos teikimą, primename, kad mūsų apskaitos duomenimis, nesame gavę jūsų įmokos už 2024 metų žaliųjų atliekų išvežimo sezoną. Taip galėjo atsitikti, jei pavedimą padarėte neseniai ir nespėjome jo užskaityti, nurodėte kitą pavardę, nei yra sutartyje ir kitų priežasčių. Ką daryti tokiais atvejais?
- Jei mokėjimą jau atlikote arba ketinate tą padaryti artimiausiomis dienomis, atsiųskite pavedimo kopiją iki gegužės 15 d. atsakydami į šį laišką.
- Jei pasikeitė aplinkybės ir norite sustabdyti paslaugą, informuokite mus atsakydami į šį laišką, o žaliųjų atliekų konteinerius palikite gerai matomoje vietoje, prie kurios patogiai ir saugiai galėtų privažiuoti specialus transportas ir mes juos pasiimsime per 14 d. d.
Atsiskaityti už paslaugą ir pratęsti sutartį galite pervesdami 99 EUR įmoką už 2024 metų sezoną į žemiau nurodytą sąskaitą:
UAB „Ecoservice“
Įmonės kodas: 123044722
PVM kodas: LT230447219
Dunojaus g. 29, Vilnius, LT-02123
Luminor Bank AS, LT892140030003250552
SVARBU: Mokėjimą atlikite sutartį sudariusio asmens vardu arba pavedimo paskirtyje nurodydami sutartį sudariusio asmens vardą ir pavardę.
Sąskaitą, patvirtinančią žaliųjų atliekų išvežimo paslaugos apmokėjimą, atsiųsime el. paštu per 2 savaites nuo apmokėjimo gavimo dienos. Gavę įmoką, Jūsų anksčiau sudarytą sutartį automatiškai pratęsime.
2024 m. žaliųjų atliekų tvarkymo sezonas prasidėjo balandžio 15 d., o baigiasi lapkričio 22 d. Tikslų savo žaliųjų atliekų išvežimo grafiką rasite mūsų svetainėje: https://ecoservice.lt/grafikai/. Jis pateiktas pagal konteinerio numerį, kurį rasite ant Jums suteikto konteinerio šono.
Jei turite papildomų klausimų, kreipkitės nemokamu „Ecoservice“ kontaktų centro telefonu + 370 800 53533 arba el. paštu sutvarkysim@ecoservice.lt