Dažniausiai užduodami klausimai
Aktualūs klausimai ir jų atsakymai Klaipėdos m. gyventojams.
D.U.K.
Kur rasti atliekų surinkimo grafikus? #301
Atliekų išvežimo grafikus pagal savo adresą rasite aplinkotvarkos bendrovės „Ecoservice“ interneto svetainėje: https://ecoservice.lt/grafikai/ arba UAB KRATC interneto svetainėje https://www.kratc.lt/atlieku-surinkimo-tvarka-grafikai/
Kur kreiptis, jei atliekos neišvežtos pagal skelbiamą grafiką? #302
Jei atliekos neišvežtos, kreipkitės į „Ecoservice“ kontaktų centrą jums patogiu būdu: el. paštu sutvarkysim@ecoservice.lt arba telefonu +370 800 53533.
SVARBU: pasiruoškite pateikti neaptarnautų konteinerių identifikacinius numerius – juos rasite užklijuotus ant konteinerių. Taip galėsime greičiau ir efektyviau išspręsti kilusius klausimus.
Ką daryti ir kur kreiptis, jei kaimynų konteineriai aptarnauti, o mano atliekos liko neišvežtos ir užklijuotas lipdukas apie netinkamas atliekas? #303
„Ecoservice“ darbuotojai individualiai naudojamus pakuočių atliekų rūšiavimo konteinerius gali patikrinti vizualiai, o pastebėję, jog juose yra atliekų, kurios nėra antrinės žaliavos, užklijuoti lipduką su užrašu: „Jūsų konteineris neištuštintas dėl netinkamų atliekų.“ Tokiu atveju turite pašalinti netinkamas atliekas ir laukti kito atliekų išvežimo, kaip numatyta grafike.
Jei tokio lipduko ant jūsų konteinerio nėra ir atliekos išrūšiuotos tinkamai, tačiau konteineris neaptarnautas pagal grafiką, kreipkitės į „Ecoservice“ kontaktų centrą jums patogiu būdu: el. paštu sutvarkysim@ecoservice.lt arba telefonu +370 800 53533.
SVARBU: pasiruoškite pateikti neaptarnautų konteinerių identifikacinius numerius – juos rasite užklijuotus ant konteinerių. Taip galėsime greičiau ir efektyviau išspręsti kilusius klausimus.
Konteinerių keitimas #304
Dėl apgadintų ar sulūžusių konteinerių keitimo kreipkitės į „Ecoservice“ kontaktų centrą jums patogiu būdu: el. paštu sutvarkysim@ecoservice.lt arba telefonu +370 800 53533, „Ecoservice“, gavęs užregistruotą prašymą, konteinerį pakeičia per 5 d. d. Dėl naujo konteinerio pastatymo kreiptis į KRATC el. paštu klientai@kratc.lt arba telefonu +370 800 13 344
Naujų atliekų vežimo sutarčių sudarymas #305
Dėl naujų sutarčių sudarymo keitimo kreipkitės į KRATC el. paštu klientai@kratc.lt arba telefonu +370 800 13 344
Konteinerių ženklinimas #306
Į išvežimo grafiką įtraukiami tik ženklinti konteineriai. Dėl ženklinimo kreipkitės į „Ecoservice“ kontaktų centrą jums patogiu būdu: el. paštu sutvarkysim@ecoservice.lt arba telefonu +370 800 53533.
Konteinerio identifikacinis numeris įprastai būna priklijuotas šone:
Informacija apie sąskaitas #307
Visais su sąskaitomis susijusiais klausimais kreipkitės į KRATC el. paštu klientai@kratc.lt arba telefonu +370 800 13 344
Aplinkotvarkos bendrovės „Ecoservice“ klientų aptarnavimo tvarka #308
Su „Ecoservice“ kontaktų centru galite susisiekti jums patogiu būdu:
- El. paštu sutvarkysim@ecoservice.lt – į užklausą bus atsakyta per 2 darbo dienas
- Telefonu +370 800 53533 – darbo dienomis nuo 8 iki 17 val., penktadieniais – iki 16 val.
UAB KRATC klientų aptarnavimo tvarka #309
Su KRATC galite susisiekti jums patogiu būdu:
- El. paštu klientai@kratc.lt
- Telefonu +370 800 13344 – darbo dienomis (I-IV) nuo 8 iki 17 val., penktadieniais – iki 15.45 val. Prieššventinėmis dienomis darbo laikas trumpinamas 1 val.